Nano i Juanfran; absents en l´entrenament matinal en les instal·lacions de l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!
Nano i Juanfran no han participat este matí en l'entrenament realitzat en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València des de les 10:30 hores. El lateral esquerrà no s'ha exercitat per unes molèsties físiques mentres que el central presenta una forta contusió en el turmell que es va produir en el transcurs del partit entre el València i el Levante de diumenge passat en el feu de Mestalla.
Luis García ha comptat amb la totalitat dels efectius amb les excepcions d'Asier del Horno i Juanlu. La segona sessió de la setmana s'ha caracteritzat per la distensió i les mostres de complicitat d'una plantilla fora de perill després de conquistar la permanència en el derbi de la ciutat. El grup treballarà demà en l'escenari d'Orriols des de les 10:30 hores a porta tancada. Luis García atendrà als mitjans de comunicació a la conclusió de la matinal.