Skip to main content
Primer Equip
Nano ja està en València i demà serà presentat com a nou jugador del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

Nano ha arribat esta mateixa nit a València i demà dimecres serà presentat com nou jugador del Levante UD.

El central de Ciudad Real rescindia el seu contracte amb el Real Betis Balompié esta mateixa vesprada i viatjava per carretera fins a la capital del Túria, després d'arribar a un acord amb el club d'Orriols.

Nano passarà el reconeixement mèdic a primera hora del matí, posteriorment s'exercitarà per primera vegada a les ordes de Luis García Plaza i a les 13 hores serà presentat en la sala de premsa de l'Estadi Ciutat de València davant dels mitjans de comunicació.