Skip to main content
Primer Equip
Nano s´incorpora al treball en la sessió vespertina a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

Va estar al marge, realitzant carrera contínua pels límits del terreny de joc mentres els seus companys augmentaven la intensitat, en la sessió matinal desenrotllada en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva, però va tornar a la primera línia de foc a penes unes hores més tard.

Nano ha participat en l'entrenament vespertí que el bloc que prepara Luis García ha efectuat des de les 17:00 hores en el mateix escenari. El saguer, amb una lleugera sobrecàrrega en la zona isquiotibial, ha completat la segona sessió de la jornada del dimecres amb absoluta normalitat. Per la seua banda, Xisco Muñoz ha realitzat un treball específic de fisioteràpia. L'atacant no s'ha exercitat després de patir un colp en l'entrenament del matí. La plantilla s'exercitarà demà en l'Estadi Ciutat de València a porta tancada des de les 10:00 hores.