Skip to main content
Primer Equip
Navarro no s'ha exercitat en la tornada als entrenaments per una gastroenteritis
There are no reactions yet. Be the first!

David Navarro no ha participat en l'entrenament matinal per una gastroenteritis que li ha impossibilitat inclusivament desplaçar-se fins a la Ciutat Esportiva de Buñol en la tornada als entrenaments. No ha sigut l'única absència en el retorn al treball després de gaudir d'una jornada de descans. Del Horno ha sigut sotmés a tractament específic de fisioteràpia i tampoc ha botat a la gespa amb la resta dels seus companys en la segona sessió col·lectiva de la setmana. El lateral presenta unes molèsties en els adductors. Per la seua banda, Valdo, Iborra i Botelho s'han retirat de l'entrenament matinal per distintes molèsties musculars que no revisten gravetat.