Skip to main content
Fútbol Base
Neus Motoso, convocada per a entrenar amb la Selecció espanyola Sub-17
There are no reactions yet. Be the first!

Neus Motoso ha sigut convocada per la Selecció espanyola Sub-17 per a exercitar-se fins a dijous que ve amb el dit combinat, després de causar baixa una de les futbolistes citades. Per tant, Neus, junt amb Anabel Martínez, seran les dos jugadores que representaran a l'entitat llevantinista en estos entrenaments.

Les dos hauran d'estar a les 17 hores en la dàrsena d'autobusos de la terminal 4 de l'Aeroport de Barajas per a dirigir-se amb la resta de convocades a la Ciutat de Futbol de Las Rozas, on tindran lloc estes sessions de treball. La tornada a València està previst per a dijous que ve, després de l'esmorzar.