Skip to main content
Fútbol Base
Neus Motoso i Anabel Martínez podrien jugar demà amb Espanya davant Croàcia
There are no reactions yet. Be the first!

La Selecció espanyola Sub-17 iniciarà demà la seua competició del Minitorneig de classificació del II Campionat d'Europa en Mogosoaia (Romania). Dos jugadores llevantinistes s'han desplaçat amb el dit combinat i demà podrien participar en l'encontre que disputaran les espanyoles davant de Croàcia a les 14 hores.

Es tracta de les futbolistes Neus Motoso i Anabel Martínez. La primera d'elles es va posar a les ordes del seleccionador nacional el passat 10 d'octubre, mentres que en el cas d'Anabel va viatjar el dia 16 a Las Rozas en substitució d'una jugadora que va causar baixa per lesió.