Ningú vol perdre´s el partit davant del Real Madrid del pròxim cap de setmana en l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!
La intensitat ha sigut una màxima absoluta en l'evolució de l'entrenament matinal que la plantilla ha efectuat en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol des de les 10:00 hores. Juan Ignacio Martínez ha comptat amb la totalitat de la plantilla en la tercera sessió de la setmana. L'urpa i la tenacitat mostrada pels jugadors blaugranes han propiciat que alguns components del planter hagen abandonat la sessió abans de la finalització amb contusions i colps. És el cas de Juanlu, Rafa Jordà, Juanfran i Marc Mateu. L'interior esquerrà presenta una contusió en l'empenya dreta mentres que l'atacant patix una sobrecàrrega en l'abductor de la cama dreta. Juanfran s'ha retirat per una contractura cervical mentres que el centrecampiste canterà presenta una contractura en el bessó de la seua cama esquerra. Xavi Torres ha patit un fort colp que li ha deixat seqüeles en el rostre. El grup que conduïx JIM es desplaçarà demà fins a l'Estadi Ciutat de València per a prosseguir amb els entrenaments setmanals. L'horari està fixat per a les 10:30 hores.