Skip to main content
Primer Equip
No pots assistir al Levante UD-FC Barcelona de la Copa SM El Rei? Allibera la teua localitat
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD informa que els abonaments infantils no podran ser utilitzats per adults en el partit d'anada d'Octaus de la Copa SM El Rei que es disputarà este dijous a les 21:30 hores en l'Estadi Ciutat de València davant del FC Barcelona.

Com en cada jornada, els abonats, tant infantils com adults, que no puguen assistir al dit compromís tindran l'opció d'alliberar la seua localitat abans del dijous a les 12 hores a través d'este enllaç: ttps://abonos.levanteud.com/mi_abono

En cas d'utilitzar este servici, l'abonat rebrà un bo de 25 euros per a canviar en qualsevol de les botigues oficials al realitzar una compra mínima de 65 euros. Esta promoció no és acumulable a altres descomptes y/o promocions.