Skip to main content
Primer Equip
NO VINGUES SOL al Ciutat al partit davant del Celta i invita un acompanyant
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD vol que esta jornada davant del RC Celta de Vigo, l'afició llevantinista tribute un més que merescut homenatge els seus jugadors, els herois de la temporada 12-13 que han portat al club  a aconseguir la major fita històrica de l'entitat a l'aconseguir els octaus de final de la UEFA Europa League, i a pràcticament aconseguir l'objectiu de la salvació a falta de diverses jornades per al final de la lliga.

Per això,  el Levante UD t'invita que este dissabte a les 16 hores no vingues sol al partit i et portes un acompanyant al Ciutat de València.

Cada abonat que acudisca a l'estadi, rebrà en el mateix torn d'accés, una entrada invitació de la seua mateixa zona, fins a fi d'existències (en les zones on s'esgoten abans, se'ls entregarà la invitació de Grada Centra, fins a completar aforament).

A més, amb la idea que els jugadors reben la calor i el suport de la seua afició des dels prolegòmens del xoc, el club continuarà amb la campanya #BufandeoEnOrriols en les grades, i t'invita que portes a l'estadi la teua bufanda, i per als que encara no la tinguen en els mateixos accessos del Ciutat, es posaran a la venda les bufandes commemoratives dels partits de l'Europa League al preu de 3 euros.