Skip to main content
Femení
Olga García va rebre un homenatge en l'Ajuntament de Dosrius
There are no reactions yet. Be the first!

La nova jugadora del Levante UD Femení, Olga García, va rebre un homenatge per part de la seua localitat, Dosrius, en la sala de plens de l'Ajuntament. Olga va firmar en el llibre d'honor i va contar les seues vivències en el FC Barcelona. Així mateix, la davantera va explicar les seues noves il·lusions per formar part del projecte del Levante UD.

L'acte va estar organitzat per l'Ajuntament de Dosrius i la Penya Barcelonista Dosrius-Canyamars-El Far. Tant l'alcalde com el president de la penya van presidir este homenatge.