Skip to main content
Primer Equip
Ontanaya López-Astilleros dirigirà l´encontre Levante UD-CD Numancia
There are no reactions yet. Be the first!

Francisco Javier Ontanaya López-Astilleros (Ciudad Real, 29-11-1974) ha sigut el col·legiat designat per a arbitrar l'encontre corresponent a la desena jornada de la Lliga Adelante i que enfrontarà a Levante UD i CD Numancia el diumenge a les 17 hores.

Este col·legiat ja ha impartit justícia en la present temporada als llevantinistes en l'eliminatòria de Copa del Rei davant de la SD Huesca, on els de Luis García queien eliminats en els penals després que l'encontre finalitzara amb empat a zero. Ontanaya López va amonestar en eixa ocasió a cinc llevantinistes.

La passada campanya va dirigir als llevantinistes en dos encontres que es van saldar amb dos derrotes; el Levante UD 0-Real Sociedad 2 i en el que va expulsar per doble groga a Xisco Nadal en el minut 43, i el Nàstic 2-Levante UD 0.

Ontanaya López, del Comité Castellà-Manxec, va dirigir la temporada 07/08, any del seu debut en Primera, tres encontres als llevantinistes saldats amb dos derrotes i un empat; a casa davant del Villarreal CF (1-2), enfront del Real Valladolid fora de casa (1-0), a més de l'encontre de volta dels 1/16 de la Copa del Rei que el Levante UD va disputar davant de la UD Almeria a domicili (1-1).

En la temporada 03/04 va arbitrar un encontre al conjunt granota, l'Elx CF-Levante UD (1-0), mentres que en la campanya 05/06 va dirigir dos encontres: el Sporting-Levante UD (0-2) i el Levante UD-Recreativo (1-3).

Ontanaya López estarà assistit per Jesús M. Moreno Clemente (col·legi castellà-manxec) i Ramón García Salas (col·legi català), mentres que de quart àrbitre actuarà Diego Alegre Oliva (col·legi castellà-manxec).