Skip to main content
Primer Equip
Ontanaya López-Astilleros dirigirà l´encontre Levante UD-Rayo Vallecano
There are no reactions yet. Be the first!

Francisco Javier Ontanaya López-Astilleros (Ciudad Real, 29-11-1974) ha sigut el col·legiat designat per a arbitrar el que enfrontarà a Levante UD i Rayo Vallecano dissabte que ve a les 22 hores en el Ciutat de València (GOL TV).

Este col·legiat ja ha impartit justícia en la present temporada als llevantinistes en dos partits; en eliminatòria de Copa del Rei davant de la SD Huesca, que va finalitzar amb empat 0-0, i va caure eliminats en els penals, i en la desena jornada davant del Numància, a casa, amb victòria per 3-1.

La passada campanya va dirigir als llevantinistes en dos encontres que es van saldar amb dos derrotes; el Levante UD 0 – Real Sociedad 2 i en el que va expulsar per doble groga a Xisco Nadal en el minut 43, i el Nàstic 2 – Levante UD 0.

Ontanaya López, del Comité Castellà-Manxec, va dirigir la temporada 07/08, any del seu debut en Primera, tres encontres als llevantinistes saldats amb dos derrotes i un empat; a casa davant del Villarreal CF (1-2), enfront del Real Valladolid fora de casa (1-0), a més de l'encontre de tornada dels 1/16 de la Copa del Rei que el Levante UD va disputar davant de la UD Almeria a domicili (1-1).

En la temporada 03/04 va arbitrar un encontre al conjunt granota, l'Elche CF-Levante UD (1-0), mentres que en la campanya 05/06 va dirigir dos encontres: el Sporting-Levante UD (0-2) i el Levante UD-Recreativo (1-3).

Ontanaya López estarà assistit per Jesús M. Moreno Clemente (col·legi castellà-manxec) i Julio Cèsar Ortega Nájera (col·legi castellà-lleonés), mentres que de quart àrbitre actuarà Juan Manuel Vico Moreno (col·legi català).