Skip to main content
Primer Equip
Pallardó i Gekas s´exerciten al marge en l´entrenament voluntari
There are no reactions yet. Be the first!

La jornada de hui dilluns, tamisada per l'excel·lent remuntada conquistada a penes unes hores abans sobre el verd de l'Estadi Ciutat de València enfront de la Real Societat, va propiciar un entrenament un tant atípic. La sessió era voluntària tal com va marcar Juan Ignacio Martínez encara en el vestuari d'Orriols després de sumar tres nous punts en el sarró de la competició de lliga. A pesar del contingut d'este matís va haver-hi una notable representació de jugadors de la primera plantilla en la Ciutat Esportiva de Buñol. La matinal no es va eixir de les coordenades establides en els entrenaments post-partit.

Els futbolistes amb més minuts en el duel davant de la Real Societat van realitzar la típica sessió de regeneració que va adquirir un plus major d'intensitat per a aquells que no van estar d'inici o es van quedar fora de la convocatòria. Pallardó i Gekas es van exercitar al marge. El centrecampiste va patir divendres passat un xicotet trencament que el tindrà allunyats dels terrenys de joc durant tres setmanes mentres que l'atacant patix un fort dolor en l'empenya. Cap dels dos va estar present en el duel davant de l'esquadra basca. I els dos han iniciat la setmana seguint un protocol de recuperació personalitzat. El bloc, en la seua totalitat, descansarà en la jornada de demà dimarts per a reprendre l'activitat física el dimecres des de les 10:30 hores a Buñol.