Skip to main content
Primer Equip
Pallardó no participa en l´entrenament per unes molèsties en el turmell esquerre
There are no reactions yet. Be the first!

Pallardó no ha participat en el penúltim entrenament de la setmana en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva. El centrecampiste presenta unes molèsties en el turmell esquerre originades en la sessió efectuada en la jornada d'ahir sobre el mateix escenari. Pallardó ha rebut tractament de fisioteràpia en la sala mèdica de Buñol. El futbolista ha compartit espai amb Gekas. L'atacant hel·lé es recupera d'unes molèsties en el vast intern de la seua cama dreta producte d'un colp patit en el transcurs del partit davant del Twente. Per la seua banda, Pape Diop, amb una elongació en l'adductor esquerre, ha completat la jornada de treball amb normalitat. El centrecampista va participar en l'entrenament del dia ahir junt amb la resta del grup, després de no exercitar-se en la sessió del dimecres, si bé es va retirar en la pràctica final com a mesura preventiva. No obstant això, la seua participació en l'entrenament matinal evidència la millora experimentada en les últimes hores.