La jugadora llevantinista Pamela Conti ha sigut convocada per la Selecció italiana per a la disputa dels encontres corresponents al play off del Campionat d'Europa.
El combinat italià s'enfrontarà a la República Txeca els dies 25 i 29 d'octubre. El primer encontre es disputarà a Praga, mentres que el segon se celebrarà en Gubbio.
Per tant, Pamela Conti haurà de desplaçar-se dilluns que ve a Itàlia.