Skip to main content
Femení
Pamela Conti, convocada amb la Selecció italiana
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora llevantinista Pamela Conti ha sigut convocada per la Selecció italiana per a la disputa dels encontres corresponents al play off del Campionat d'Europa.

El combinat italià s'enfrontarà a la República Txeca els dies 25 i 29 d'octubre. El primer encontre es disputarà a Praga, mentres que el segon se celebrarà en Gubbio.

Per tant, Pamela Conti haurà de desplaçar-se dilluns que ve a Itàlia.