Skip to main content
Femení
Pamela Conti, convocada amb la Selecció italiana per a la Gira Australia 2009
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Pamela Conti, ha sigut convocada per la Selecció italiana per a la disputa de tres encontres amistosos internacionals amb l'objectiu de preparar el Campionat d'Europa. Per a això, les italianes viatjaran fins a Australia, on tindran lloc estos tres partits emmarcats en la Gira "Australia 2009" que se celebrarà del 25 de gener al 9 de febrer.

La futbolista italiana ha d'estar dissabte que ve dia 24 a Roma per a concentrar-se i desplaçar-se a continuació a Australia. Durant els dies 27, 28, 29 i 30 el combinat italià realitzarà entrenaments, mentres que el primer encontre el disputarà el dissabte 31 enfront d'Austràlia en l'Estadi Parramatta de Sydney. El segon compromís de les italianes es jugarà el dia 4 de febrer contra l'All Stars de la Women´s League en l'Australian Institute of Sport de Canberra, mentres que el tercer i últim partit tindrà lloc el dia 7 novament enfront d'Australia en l'Estadi Canberra.

Pamela Conti tornarà a València el dimarts dia 10.