Pamela Conti ha sigut convocada per la Selecció italiana per a treballar amb el combinat del seu país la setmana que ve. D'esta manera, la davantera llevantinista viatjarà el dilluns a Roma per a concentrar-se amb la Selecció fins a dimecres que ve dia 17, data en què tornarà per a exercitar-se la resta de la setmana amb el Levante UD Femení per a preparar el següent encontre de Superlliga.