El Levante UD Femení compta amb una nova jugadora per a la temporada 10/11. L'entitat llevantinista ha tancat la incorporació de la futbolista italiana Pamela Conti, que ja va formar part del conjunt blaugrana de Superlliga en la campanya 08/09.
La jugadora torna al club per a reforçar la davantera llevantinista després d'haver militat durant la passada temporada en el RCD Espanyol, equip amb què va anotar un total de 25 gols en competició de lliga i es va proclamar campiona de la Copa SM La Reina.
A la seua arribada a València, Pamela Conti ha realitzat les seues primeres declaracions per a la pàgina web del club. A continuació pots veure les impressions de la jugadora després de formalitzar la seua vinculació amb l'entitat.