El centrecampista José Gómez Campaña ha sigut explorat este matí pel doctor Guillén després de les molèsties patides en l'entrenament de dissabte passat a la vesprada. Els servicis mèdics del Levante UD informen que no hi ha lesió en el tendó, per la qual cosa es descarta la intervenció quirúrgica.
Les proves realitzades i l'exploració han confirmat que una adherència de la intervenció del seu tendó havia provocat l'abundant sangrat, la qual cosa havia causat complicacions per a determinar inicialment l'abast de la lesió, però que el tendó danyat al seu dia està íntegre.
Per tant, se li va a practicar un tractament conservador de fisioteràpia i readaptació amb la confiança que puga estar en un curt espai del temps a les ordes de l'entrenador Paco López.