-ROBUSTÉ. Patix una sobrecàrrega en l'adductor esquerre, que li va obligar a retirar-se de l'entrenament d'ahir dimarts, i que hui també li ha impedit exercitar-se amb normalitat. Esta vesprada se li practicarà una ecografia per a descartar una lesió fibril·lar. En la sessió d'este matí, únicament va realitzar carrera contínua i va completar el treball amb fisioteràpia.
-GORKA LARREA. Estarà de baixa un mes per la luxació de muscle i hui únicament va poder treballar el tren inferior, a més de sotmetre's a tractament fisioteràpic.
-SAMUEL. Continua amb el seu treball de readaptació a l'esforç, a més del tractament de fisioteràpia per a recuperar-se de les seues molèsties en el bessó i en el gluti. Demà afegirà més càrrega al seu treball diari.
-PEDRO VEGA. Millora de la seua tendinitis en el maluc i hui va realitzar l'entrenament quasi complet a excepció del tram final.
-JORGE PINA. Continua recuperant-se de la seua fissura en el primer dit del peu, i també va realitzar l'entrenament a excepció del tram amb colpege de baló. Esta vesprada se sotmetrà a una radiografia de control per a comprovar la seua evolució.
-MIGUEL PÉREZ. Seguix amb el seu treball de fisioteràpia i està realitzant una reincorporació progressiva, completant-lo amb fisioteràpia pels seus problemes en els adductores. Hui va treballar al marge del grup.