Skip to main content
Primer Equip
Part mèdic del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

-Miguel Pérez: Ha hagut de retirar-se de la sessió d'entrenament d'este matí per precaució, ja que patix una sobrecàrrega en l'adductor esquerre, però que no li impedirà unir-se a la resta del grup en la sessió de matí divendres.

-Jorge Pina: S'ha retirat en la recta final del partidet per unes molèsties en l´os sacre. Els servicis mèdics han informat que demà podrà exercitar-se amb normalitat.

-Adrián Martín: Continua amb el treball fisioteràpic per a recuperar-se de la seua lesió en l'adductor.

-Pedro Vega: Està en plena fase d'adaptació després de la lesió, evolucionant molt bé, i està previst que finalitze la setmana treballant en solitari perquè la setmana que ve s'incorpore amb el grup.