Participació dels equips de l´Escola en diversos tornejos durant estes festes
There are no reactions yet. Be the first!
A pesar del descans d'este cap de setmana en l'activitat dels conjunts de l'Escola de Futbol Base, diversos equips de la mateixa participaran en diversos tornejos organitzats per a estes dates.
L'Aleví A jugarà el Torneig Villa d'Almenara durant els dies 11 i 12 d'abril. Els llevantinistes, que disputaran el seu primer partit el dissabte davant del At. Madrid, han sigut enquadrats en el grup on es troba l'Almenara, el Villarreal CF i el At. Madrid.
Per la seua banda, l'Aleví B jugarà el Torneig Ciutat d'Ontinyent durant el divendres i dissabte, mentres que l'Aleví D viatjarà per a disputar el Torneig Ciutat de Múrcia. Els llevantinistes tindràn en el seu grup a la UD Almeria, a l'AJFS Domené i a l'AD Santiago El Mayor.
Un altre dels equips que jugarà partits durant estes festes serà l'Infantil C, que disputarà el Torneig Ciutat de Benidorm divendres que ve. Allí s´enfrontara a l'Hèrcules CF i a una selecció de jugadors de la localitat alacantina on se celebraran els encontres.