Skip to main content
Primer Equip
Partit amistós del Levante UD davant del Neuchâtel
There are no reactions yet. Be the first!

La primera esquadra llevantinista tornarà als entrenaments demà dimarts per a disputar un encontre davant del Neuchâtel, en el complex esportiu Oliva Nova golf.

El tècnic madrileny dividirà al grup en dos parts, i per un costat s'exercitaran en estes mateixes instal·lacions els jugadors que van disposar de més minuts davant del Betis, mentres que per un altre la resta del plantel junt amb jugadors del filial s'enfrontarà a les 11:30 hores al conjunt suís.

Per a este xoc, Luis García ha citat a Saúl, Enrique, Salinas, Gil, Mossa, Jalid, Sergio Boix, Pascal, Omar, Mono i Juan Carlos.