Skip to main content
Primer Equip
Partit d´entrenament entre la primera plantilla i el filial demà dijous a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La primera esquadra llevantinista s'enfrontarà al filial que dirigix José Gómez demà dijous a les 11 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol, en un partit d'entrenament programat per Luis García en la planificació setmanal de treball.

Al terme de l'entrenament, el tècnic madrileny compareixerà en roda de premsa prèvia a l'encontre davant del Rayo Vallecano.

El dia d'Any Nou, els llevantinistes no descansaran i s'exercitaran a les 12 hores, mentres que el dissabte ho faran a les 10:30 hores, a porta tancada, en l'Estadi Ciutat de València.