Skip to main content
Femení
Paula Guerrero i María Miret, convocades per al Minitorneig de classificació del V Campionat d´Europa Sub-17
There are no reactions yet. Be the first!

Les jugadores del Levante UD Femení, Paula Guerrero i María Miret, han sigut convocades per la Selecció espanyola Sub-17 per a la fase de preparació i Minitorneig de classificació del V Campionat d'Europa, que se celebraran en Las Rozas el 26 i 27 de setembre i en Baku (Azerbaidjan) del 28 de setembre al 6 d'octubre, respectivament.

El calendari d'encontres és el següent:

Divendres 30 de setembre

14 h. Espanya-Bosnia-Herzegovina

Diumenge 2 d'octubre

16 h. Espanya-Azerbaijan

Dimecres 5 d'octubre

16 h. Ucraïna-Espanya