Skip to main content
Fútbol Base
Paula Guerrero torna hui a València després d´haver-se exercitat amb la Selecció espanyola Sub-16 en Las Rozas
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora de les categories de formació del Levante UD Femení, Paula Guerrero, tornarà en el dia de hui de Las Rozas (Madrid), on ha estat concentrada des de dilluns passat amb la Selecció espanyola Sub-16 per a participar en els entrenaments que este combinat ha dut a terme en la Ciutat del Futbol.