Skip to main content
Fútbol Base
Payá, Jonathan, Traver i Fali juguen amb les Seleccions valencianes Sub-16 i Sub-18
There are no reactions yet. Be the first!

Els cinc jugadors de les categories de formació del Levante UD que durant els dies d'ahir i hui han defés els colors de les Seleccions valencianes Sub-16 i Sub-18 han finalitzat la seua participació en la primera fase del Campionat Nacional de Seleccions autonòmiques celebrada a Saragossa.

En el dia de hui el llevantinista Álvaro Payá ha botat al terreny de joc com titular del combinat Sub-16, sent substituït en el minut 53 per l'altre futbolista granota Jonathan Colomer. València ha empatat a zero tants davant d´Aragó.

Per la seua banda, Álvaro Traver i Fali han sigut partícips de l'onze titular amb el que ha afrontat la Selecció valenciana Sub-18 el seu compromís davant del combinat amfitrió. El primer d'ells ha sigut expulsat de manera molt rigorosa en el minut 35, mentres que el segon ha sigut substituït en el 77. Iván López no ha pogut defendre els colors valencians per malaltia. La Selecció ha perdut per 1-0 davant d´Aragó.