Skip to main content
Primer Equip
Pedro Vega i Tena s´exerciten amb el grup
There are no reactions yet. Be the first!

La nota positiva de l'entrenament realitzat este matí per l'esquadra dirigida per Luis García ha sigut la participació en el mateix de Pedro Vega i Tena, que han pogut completar sense problemes la sessió de treball efectuada en l'Estadi Ciutat de València.

La plantilla llevantinista ha treballat aspectes tecnicotàctics i posteriorment ha disputat un partit en espai reduït.

El conjunt granota continuarà amb la preparació del partit ant el CD Castelló demà divendres a les 10:30 hores en l'Estadi Ciutat de València, en una sessió que se celebrarà a porta tancada. Després de l'entrenament el tècnic Luis García compareixerà en roda de premsa davant dels mitjans de comunicació.