Skip to main content
Primer Equip
Penúltim entrenament de la plantilla en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

Els de Luis García s'han exercitat este matí a porta tancada en el Ciutat de València, en la penúltima sessió de treball de la setmana, ja que demà dissabte realitzaran un últim entrenament abans de partir cap a Castelló.

El planter ha dedicat la sessió al treball tàctic i futbol reduït ultimant els detalls per a l'encontre en Castalia, que es disputarà demà dissabte a les 18 hores.

El tècnic llevantinista donarà a conéixer la llista dels jugadors convocats per a este encontre demà dissabte abans del desplaçament.