Skip to main content
Primer Equip
Penúltim entrenament de la primera plantilla abans de la visita a Las Palmas
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha continuat amb les sessions de treball este matí en la Ciutat Esportiva de Buñol, en la que ha sigut el penúltim entrenament dels de Luis García abans de la seua visita a Las Palmas.

El tècnic ha ultimat detalls per a este encontre i ha realitzat durant la sessió treball tàctic per línies, en el que els davanters i els bandes van estar davall la supervisió del segon entrenador, Pedro Rostoll, mentres que la defensa i els mitjos van treballar davall l'atenta mirada de l'entrenador.

Per a finalitzar l'entrenament, el planter ha disputat un triangular.

Els llevantinistes s'exercitaran a porta tancada demà divendres a les 10 hores en el Ciutat de València, just abans de viatjar a Las Palmas.