Skip to main content
Primer Equip
Penúltim entrenament del Levante UD abans del xoc del diumenge
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD s'ha exercitat este matí en la Ciutat Esportiva de Buñol, en una suau sessió d'entrenament en què els jugadors han realitzat rondos, tirs a porta i partits reduïts.

El tècnic llevantinista ha pogut tindre a la seua disposició a la totalitat de la plantilla, a excepció de Samuel que continua treballant amb els fisioterapeutes i és l'únic jugador que continua en la infermeria granota.

Els llevantinistes realitzaran l'última sessió de la setmana demà dissabte a porta tancada en l'Estadi a partir de les 10:30 hores.