Skip to main content
Primer Equip
Penúltima sessió d´entrenament abans del partit davant del Real Unión
There are no reactions yet. Be the first!

El planter llevantinista s'ha exercitat este matí en el Ciutat de València en una sessió en què han realitzat treball regeneratiu i rondos, a dos dies de l'importantíssim partit davant del Real Unión.

Al tractar-se d'un entrenament de recuperació, tots els jugadors, a excepció de Gorka i Ángel, han treballat amb normalitat encara que no se sabrà si Juanlu pot participar en l'encontre fins a l'entrenament de demà dissabte.

Els llevantinistes realitzaran l'última sessió d'entrenament a València demà dissabte a porta tancada a les 9:30 hores en l'Estadi.