Skip to main content
Primer Equip
Penúltima sessió d´entrenament de la plantilla a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

Els de Luis García han continuat amb els entrenaments este matí a Buñol en una suau sessió en què el planter ha visionat vídeos, i ha realitzat rondos i jocs d'activació.

Com la resta de la setmana, Gorka Larrea i Xisco Nadal s'han exercitat al marge i es confirma la seua baixa per al partit davant de Las Palmas.

Els llevantinistes tornaran als entrenaments demà divendres a les 11 hores en l'Estadi a porta tancada.