Skip to main content
Primer Equip
Penúltima sessió d´entrenament de la primera plantilla llevantinista
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha realitzat este matí el penúltim entrenament en l'Estadi Ciutat de València, en el que encara no s'ha aclarit el dubte de si Álvaro del Moral podrà ser de la partida diumenge que ve davant del Nàstic ja que encara que evoluciona favorablement de les seues molèsties en el genoll dret no va realitzar tot el treball al mateix ritme que la resta del grup.

Els que segur no van a recuperar-se a temps són Pallardó i Pedro Vega que hui van realitzar un entrenament adaptat i treball amb els fisioterapeutes, i s'unixen Adrián Martín i Geijo en el comunicat de baixes per lesió.

Els llevantinistes s'exercitaran en l'estadi demà dissabte a porta tancada a les 10:30 hores.