Skip to main content
Primer Equip
Penúltima sessió d´entrenament de la primera plantilla llevantinista a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista s'ha exercitat este matí en la Ciutat Esportiva, ultimant els detalls davant de la visita del filial del Villarreal CF.

Els de Luis García han realitzat un entrenament de treball tàctic i futbol reduït en el que no ha pogut participar Gorka Larrea, que patia molèsties en l'adductor de la cama esquerra.

La resta del planter, a excepció de Dani Carril, Samuel i Pallardó, ha completat l'entrenament sense problemes i tots estaran disponibles per al derbi regional de dissabte que ve, inclòs Rafa Jordà.

El Levante UD tornarà als entrenaments demà divendres a les 11 hores en l'Estadi, en una sessió que es realitzarà a porta tancada.