Skip to main content
Primer Equip
Pla de treball del Levante UD de la present setmana
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla ha représ els entrenaments este matí, dilluns 20 de setembre, des de les 10:30 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. Serà el punt d'arrancada d'una setmana atípica marcada per les confrontacions davant de l'Almeria i Real Madrid. El grup prosseguirà amb les sessions de preparació en la jornada del dimarts en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València des de les 10:30 hores. Luis García treballarà a porta tancada. El dimecres 22 de setembre l'expedició es desplaçarà fins a Almeria en vol xàrter per a afrontar el partit de Lliga davant del conjunt de l'Estadi de "Los Juegos del Mediterráneo". El dijous el grup reprendrà els entrenaments en sessió vespertina a Buñol. A les 17:00 hores està fixat l'inici dels preparatius del xoc davant del Real Madrid. El divendres i el dissabte des de les 10:30 hores el col·lectiu s'exercitarà en l'Estadi Ciutat de València a porta tancada.

Dilluns 20 de setembre; entrenament en la Ciutat Esportiva de Buñol a les 10:30 hores.

Dimarts 21 de setembre; sessió a porta tancada en l'Estadi Ciutat de València des de les 10:30 hores.

Dimecres 22 de setembre; partit de la Lliga BBVA enfront de l'Almeria en l'Estadi "Los Juegos del Mediterráneo".

Dijous 23 de setembre; el grup s'exercitarà en sessió vespertina des de les 17:00 hores a Buñol.

Divendres 24 de setembre; entrenament a porta tancada en l'Estadi Ciutat de València des de les 10:30 hores.

Dissabte 25 de setembre; última sessió, prèvia al duel davant del Real Madrid, a desenrotllar en l'Estadi Ciutat de València des de les 10:30 hores.

Luis García compareixerà davant dels mitjans de comunicació en les jornades del dimarts i divendres.