Skip to main content
Primer Equip
Pla de treball del Levante UD per a la resta de la setmana
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla llevantinista tornarà als entrenaments demà dimecres a les 10:30 hores en l'Estadi Ciutat de València per a començar a preparar l'encontre de diumenge que ve davant del Girona FC.

El dijous, els de Luis García continuaran exercitant-se en este mateix escenari i en el mateix horari, per a després acudir a l'Ajuntament de València per a presenciar la mascletà des del balcó del consistori.

L'última sessió de la setmana a València se celebrarà el divendres a porta tancada a partir de les 10:30 hores en l'Estadi, i al terme de la sessió el tècnic llevantinista compareixerà en roda de premsa i donarà a conéixer la llista dels jugadors convocats per a esta jornada.

El dissabte, l'expedició llevantinista partirà a primera hora del matí a Girona, on s'exercitaran a la seua arribada a la vesprada en què serà l'últim entrenament abans del partit.