Skip to main content
Primer Equip
Pla de viatje del Levante UD a Girona
There are no reactions yet. Be the first!

L'expedició llevantinista eixirà demà des de l'Estadi rumb a Girona a les 10:30 hores per a iniciar la concentració per a l'encontre de diumenge que ve en Montiliví.

A la seua arribada a Girona, els de Luis García s'exercitaran en el camp annex a l'estadi gironí, on realitzaran l'última sessió d'entrenament abans del partit.

La delegació s'hostatjarà en l'Hotel Meliá Girona fins a les hores prèvies del xoc, i tornarà al terme del partit.

Els llevantinistes descansaran el dilluns i no tornaran al treball fins al dimarts a les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol.