Skip to main content
Primer Equip
Pla d´entrenaments de la primera plantilla per a esta setmana
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD tindrà jornada de descans demà dimarts, després que els de Luis García s'hagen exercitat este matí a Buñol.

El planter tornarà al treball el dimecres a les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol, mentres que el dijous repetiran horari i lloc d'entrenament, i al terme de la sessió compareixerà en roda de premsa Luis García Plaça.

Per al divendres, encara no s'ha concretat si s'exercitaran en l'Estadi o a Buñol, però la sessió començarà a les 10:30 hores i serà a porta tancada.