El Levante UD Femení descansarà en la vesprada de hui després de realitzar ahir treball de recuperació després de disputar diumenge passat la trobada d'anada dels quarts de final de la Copa de la Reina davant del Torrejón.
Per tant, les llevantinistes tornaran demà als entrenaments en les instal·lacions del Poliesportiu municipal de Natzaret a partir de les 17 hores. En el mateix horari continuaran treballant les jugadores dirigides per Félix Carvallo durant el dijous i divendres de cara a preparar el partit de volta que se celebrarà diumenge que ve a les 12 hores en el mencionat escenari.