Skip to main content
Femení
Pla d´entrenaments del Levante UD Femení
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD Femení ha realitzat esta vesprada la primera sessió de treball de la setmana i serà demà dimarts quan disfrutarà de descans.

El conjunt llevantinista seguirà exercitant-se el dimecres en el Poliesportiu municipal de Natzaret a les 17 hores. El dijous i el divendres l'esquadra blaugrana ultimarà els detalls per a la vinent encontre, que li enfrontarà el diumenge al Rayo Vallecano, a la mateixa hora i en el mateix escenari.