La plantilla llevantinista ha tornat al treball este matí a Buñol i demà dimarts disfrutaran de jornada de descans.
Els de Luis García s'exercitaran la resta de la setmana en el Ciutat de València, i ho faran dimecres i dijous a les 11:30 hores, mentres que divendres i dissabte la sessió començarà a les 10:30 hores.
Tant l'entrenament del dijous com el del dissabte seran a porta tancada.