Skip to main content
Primer Equip
Pla d´entrenaments per a la setmana
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista tornarà als entrenaments demà dimarts en sessió doble en la Ciutat Esportiva de Buñol; a les 10 i a les 18 hores.

El dimecres, depenent de la meteorologia, els llevantinistes s'exercitaran en l'Estadi a la vesprada, mentres que la sessió del dijous està prevista que es realitze a Buñol a les 10 hores.

El tècnic madrileny compareixerà en roda de premsa una vegada finalitze la sessió.

Luis García dirigirà l'últim entrenament de la setmana el divendres a partir de les 10 hores en l'Estadi Ciutat de València, a porta tancada.