La plantilla llevantinista tornarà als entrenaments esta vesprada a les 17 hores en l'Estadi Ciutat de València en una sessió que se celebrarà a porta tancada.
Per a demà divendres està previst que l'esquadra granota s'exercite a les 10:30 hores en l'Estadi, i al terme de la sessió Luis García compareixerà en roda de premsa en estes mateixes instal·lacions.
L'última sessió d'entrenament de la setmana es realitzarà el dissabte i també serà en l'Estadi a partir de les 10:30 hores a porta tancada.