Skip to main content
Primer Equip
Planificació d´entrenaments per al que resta de setmana
There are no reactions yet. Be the first!

Després d'exercitar-se este matí en la Ciutat Esportiva de Buñol, els llevantinistes tornaran al treball demà dimecres a les 17 hores en estes mateixes instal·lacions.

El dijous, els llevantinistes realitzaran l'última sessió d'entrenament de la setmana a València i s'exercitaran a les 10:30 hores en l'Estadi Ciutat de València a porta tancada. Al terme de la sessió, Luis García Plaza compareixerà en roda de premsa i donarà a conéixer la llista dels jugadors que viatgen convocats a Salamanca.

L'expedició llevantinista eixirà cap a Salamanca el divendres a primera hora del matí i s'exercitaran, a la vesprada, en la Ciutat Esportiva del club xarro.