Skip to main content
Primer Equip
Presentació de la campanya d´abonaments de mitja temporada del Levante UD demà divendres
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD presentarà davant dels mitjans de comunicació demà divendres a partir de les 13 hores en la Llotja Executive del Ciutat de València, la campanya d'abonaments de mitja temporada.

El president de l'entitat, Quico Catalán, serà l'encarregat de realitzar la presentació d'esta campanya.