Skip to main content
Primer Equip
Primer dinar de la temporada del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla llevantinista s'ha reunit este migdia al terme de l'entrenament per a celebrar el primer dinar de la temporada 10/11.

Com en campanyes anteriors, estos esmorzars del grup seran habituals entre els jugadors i cos tècnic, i en ells es demostra el bon ambient regnant en el si del vestuari granota.

L'àgape es va celebrar en el Ciutat de València i els integrants del planter, junt amb empleats de l'entitat van donar bo compte de les dos suculentes paelles cuinades pels familiars del preparador físic Estanis Asensi, que s'han convertit ja en els cuiners “oficials” de la primera plantilla.