El Levante UD Femení s'ha exercitat esta vesprada de cara a preparar l'encontre que disputarà dijous que ve a les 15 h. (hora local) davant del Brondby de Dinamarca corresponent a la segona ronda de la UEFA Women´s Cup. Anteriorment, al matí, les granotes han passejat per la contornada de l'hotel.
Les de José Arastey han treballat esta vesprada amb gran intensitat sobre una superfície molt enfangada a causa de la pluja caiguda sobre Ucraïna durant la nit i el tècnic ha incidit sobretot en els aspectes tecnicotàctics.
Per a concloure la sessió d'entrenament, la plantilla llevantinista ha assajat llançaments a porteria.
El conjunt blaugrana es desplaçarà demà dimecres des de Kalush fins a Ivano per a allotjar-se en l'Hotel Nadia, on quedarà concentrat fins al pròxim dia 15 junt amb la resta d'equips participants.