El Levante UD disputarà tres encontres amistosos durant esta setmana. L'esquadra dirigida per Luis García s´enfrontarà demà dimecres al filial llevantinista a les 9:30 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de l'entitat blaugrana, mentres que el divendres la plantilla granota es desplaçarà a Burriana per a enfrontar-se a partir de les 20 hores al conjunt de la localitat.
L'equip llevantinista disputarà l'últim encontre amistós de la setmana diumenge que ve a les 20 hores davant del Benidorm CD en l'Estadi Municipal de Foietes.