Skip to main content
Primer Equip
Quarta sessió de treball de la setmana en el Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante ha tornat a exercitar-se este matí en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València des de les 11:00 hores. Com va succeir en la jornada d'ahir, Juan Ignacio Martínez ha tornat a treballar en la més estricta intimitat escodiendo les seues armes i la preparació del partit que diumenge que ve enfrontarà al Levante i al Real Madrid en l'Estadi Santiago Bernabéu. La matinal ha comptat amb la presència de Pedro López afligit d'un fort refredat que li ha impedit exercitar-se en les dos últimes sessions. El planter ha efectuat en la matinal a Orriols un treball específic de recuperació. El grup està citat demà en l'Estadi Ciutat de València a les 11.00 per a tancar la planificació setmanal del partit davant del Real Madrid.